2012 m. balandžio 5 d., ketvirtadienis

Teru dienoraščio pranešimas [2012-04-05]

TERU gimtadienio fan klubo koncertas ☆



 Sveiki ☆ Kažkaip dienoraščio atnaujinimai vyksta nelaiku . 4/1 Shinsaibashi klube ALIVE vyko fan klubo TERU Birthday Special Live 2012 in Shinsaibashi . Senokai nekoncertavome klube ALIVE , pajutau tam tikrą nostalgiją . (´∀`) Dėvėjau Lyrical Sympathy kostiumą , kuris yra labai populiarus . ★ Kadangi tokie koncertai yra reti , sugalvojome tam tikrų dalykėlių ! Tai sunkokas koncertas , nes jame būna visokių užduočių , nuotraukų ir taip toliau . (juokiasi) . Set list buvo toks : ai to kanashimi no nokutan , zombie , Libido , Reminiscence , prie kurių muzikos kūrimo labai prisidėjau ir aš . ☆ Ir koncerto gale , manęs laukė siurprizas . (juokiasi) . (゜∀゜)(゜∀゜)(゜∀゜) Rimtai nustebau !! Švęsti su tiek daugybę žmonių , esu dėl to laimingas , negaliu apsakyti to jausmo , kai esi dėmesio centre , bet esu labai labai laimingas !! Visiems labai ačiū !!!!! Gavau didelį tortą !! Man labai patiko gitara ! Labai gaila suvalgyti ją (>_<) . Labai ačiū visiems už dovanas !! Esu labai dėkingas ir sukrėstas(;_;) . Po koncerto ėjome švęsti su TATSUYA - san ir Ryo - san . ☆ Labai malonu buvo pasikalbėti su TATSUYA - san po ilgo laiko . (>_<) Visą laiką iš jo gaunu vien pozityvią energiją . ☆ Tą dieną buvau visą laiką laimingas !! Ačiū visiems , kurie davė man meilę ... Beje  , dar 5 dienos iki mano gimtadienio . (juokiasi) ε=┏( ・∀・)┛

Komentarų nėra: