2012 m. spalio 20 d., šeštadienis

Teru dienoraščio pranešimas [2012-10-18]

Repeticija studijoje (>_<)

Labas vakaras . Pastebėjau , kad paskutinis mano pranešimas dienoraštyje buvo tik prieš 2 savaites !!(゜∀゜;) Nors atšalo , man viskas gerai , esu sveikas . ☆ Reikia daug ką atlikti , todėl kiekviena diena sunki . ~

Vakar repetavome artėjančiam turui . (>_<) Buvau nustebęs dėl KAMIJO-san įrangos greitumo !!(juokiasi) Vakar naujo albumo dainos prisidėjo prie set list .

Nuotraukoje - mano ir Mashi* rankos . ☆

Nepaminėjau to , kas buvo paskelbta FC . Liko 3 dienos iki "Versailles HIZAKI TERU Guitar Learning School" ! Buvau nustebęs dalyvių skaičiumi ! Pasistengsiu , kad renginys būtų kuo smagesnis . ☆

Prasidėjo susivienijimas su Artemis Classic - san , ar ne ? (>_<) Po kelių dienų vėl parašysiu . ☆

Iki pasimatymo . ε=┏( ・_・)┛

*Masashi

Komentarų nėra: